FlixBus skupaj s slovenskim partnerjem Avrigom napovedal prvo mednarodno avtobusno linijo neposredno iz Ljubljane

datum: 27.06.2017

kategorija: Splošne novice

++ Ljubljana postala vozlišče zahvaljujoč prvemu slovenskemu partnerju FlixBusa – AVRIGO
++ Nova mednarodna avtobusna linija poteka od Ljubljane do Dunaja (mesto in letališče) in Bratislave že od 23€
++ Od 29. junija do 8. julija 200 promocijskih voženj (največ 20 vozovnic na dan) po ceni od 9€ na smer na potnika
++ Poslovni razvoj FlixBusa v Sloveniji: skoraj 200.000 zabeleženih potnikov v Sloveniji po prvem letu prisotnosti v Sloveniji
++ Nadaljnja rast FlixBus omrežja v CEE regiji

 

Ljubljana, 27. 6. 2017. –  Vodilni evropski startup - Flixbus, ki predstavlja največjo platformo za posredovanje prevozov potnikov v cestnem prometu po Evropi, po prvem letu prisotnosti v Sloveniji razširja svoje poslovanje tudi v Slovenijo. Skupaj z Avrigom – prvim slovenskim partnerjem vključenim v mrežo prevoznikov vzpostavlja svoje novo vozlišče v Ljubljani oz. Sloveniji. Prva mednarodna linija iz novega vozlišča bo od 29. junija 2017. Dalje dnevno povezovala Ljubljano neposredno z Dunajem in Bratislavo (via dunajsko letališče). Cena vozovnice že od 23€ od Ljubljane do Bratislave. Odhod iz Ljubljanje ob 7:15 in prihod ob 21:45.

˝Novo vodstvo si je med strateške cilje začrtalo poleg uspešne izvedbe integracije družb v skupini Adventura, še digitalno preobrazbo in internacionalizacijo poslovanja. Sodelovanje s FlixBusom kot vodilnim start-up podjetjem v Evropi pri posredovanju prevozov potnikov v cestnem prometu nam predstavlja pomemben korak pri uresničevanju naše nove v rast usmerjene strategije s ciljem postati najboljši ponudnik avtobusnih prevozov, potovanj ter izletov v Sloveniji in regiji.˝ - je izjavil direktor Avriga mag. Sandi Brataševec.

Vozni red je prilagojen prav za potnike iz oziroma do Ljubljane (jutranji odhod in večernji prihod v Ljubljano). Z novo mednarodno avtobusno linijo neposredno iz Ljubljane, Flixbus še pred začetkom poletne sezone uresničuje načrte po večji dostopnosti Slovenije in njeni večji povezanosti s tujino. Osnovni cilj Flixbusa pa ni le porajati nove potnike v in iz Slovenije, ampak tudi spodbujati trajnostne oblike mobilnosti in tako pomembno vplivati na spreminjanje potovalnih navad prebivalcev Slovenije in njenih obiskovalcev.

˝S podporo lokalnega partnerja Avriga, ki je hkrati eden izmed največjih podjetij v Sloveniji, katera se prva pridružuje našemu omrežju, bomo slovenski trg zagotovo naredili še bolj zelenim in dostopnim. Razen tega da smo da smo s pomočjo prestopanj povezali Slovenijo s skoraj celotno Evropo, omogočili smo tudi enostavnejši prihod turistov iz vseh krajev Evrope.” - je izjavil Dean Čebohin, vodja poslovnega razvoja za FlixBus CEE regijo.

 

Razvoj poslovanja FlixBusa v Sloveniji

V lanskem letu je FlixBus prepeljal skoraj 200.000 potnikov v oz. iz Slovenije. Glede na trend rasti števila potnikov FlixBusa, analizo njihovih želja in tokov, vzpostavlja FlixBus novo direktno povezavo iz Ljubljane do mesta in letališča Dunaj ter Bratislave. Vozni red je prilagojen za potnike iz oziroma do Ljubljane (jutarnji odhod in večernji prihod v Ljubljano).

Hitri rast zelenega omrežja v zadnjem letu dni omogoča potnikom direktno povezavo iz 7 slovenskih mest (Ljubljana, Maribor, Ptuj, Bled, Postojna, Koper in Portorož) do 60 destinacij 8 evropskih držav (HR, HU, IT, AUT, CZ, DE, CH i SK). Z dostopom do največjih FlixBusovih vozlišč (Dunaj, München, Stuttgart), je slovenskim potnikom omogočeno nadaljevanje potovanja do več kot 450 destinacij po Evropi. Na globalni ravni je zeleno omrežje sestavljeno iz 1.200 destinacij v 22 evropskih držav.

” Od samega začetka, z vključevanjem Slovenije v zeleno omrežje, smo potnikom omogočili varno in poceni potovanje po celotni Evropi. S povezavo, ki se začenja v Ljubljani, bomo sedaj ne samo zagotovili natančne in pravočasne odhode, ampak tudi možnost boljše organizacije potovanja. Zraven vseh ugodnosti katere ponuja FlixBus, kakor tudi enostaven način nakupa vozovnic in načrtovanja potovanja, smo dvignili standard potovanja za vse potnike, s ponudbo sprejemljivih cen in vrhunske usluge ki je dostopna vsakemu.”- je dodal Dean. Zahvaljujoč prepoznavni zeleni blagovni znamki, ne glede na to ali je potnik v Rimu, Londonu, Parizu ali Ljubljani, potnikom je na voljo enaka kvaliteta potovanja. Z visoko standardizirano uslugo potniki vedno vejo kaj lahko pričakujejo in katere so jim vse usluge na voljo.

Brezplačen wi-fi, brezplačna prtljaga, vtičnica zraven sedeža, več prostora med sedeži in možnost izmenjave rezervacije vse do 15 minut pred odhodom, so dodatne vrednosti in izbira za potnika.

 

Nadaljnja širitev FlixBus omrežja v CEE regiji

Vse od vstopa FlixBusa na Hrvaško in v Slovenijo, se vse razvojne aktivnosti za regijo CEE koordinirajo iz pisarne v Zagrebu kjer ima FlixBus tudi svoj 24/7 operativni center in center za pomoč uporabnikov za celotno regijo. Na začetku sta bili prav Slovenija in Hrvaška ključni za nadaljnji razvoj storitev FlixBusa in širitev zelenega omrežja v CEE regiji. 15. Junija letos je bila vzpostavljena tudi prva povezava z Bosno in Hercegovino, v kratkem pa se načrtuje tudi vključitev Srbije ter nadaljnjo širitev na jugovzhodne države.

 

 

O podjetju

 

FlixBus je mlad evropski ponudnik medkrajevnih in mednarodnih avtobusnih prevozov. Od leta 2013 ponuja alternativen, udoben in okolju prijazen način potovanja za vsak žep. Zahvaljujoč pametnemu načrtovanju linij in sodobnemu podpornemu sistemu zagotavlja največjo evropsko mrežo avtobusnih prevozov, ki ponuja 200.000 dnevnih povezav do 1.200 destinacij v 22 državah.

Start-up je s tesnim sodelovanjem z regionalno panogo malih in srednje velikih podjetij utelesil izkušnje in kakovost. Ustanovljen je bil v Nemčiji, kjer je tudi prvič vstopil na trg. Danes FlixBusova ekipa na sedežih podjetja v Berlinu, Münchnu, Parizu, Milanu in Zagrebu skrbi tako za načrtovanje mreže, pomoč strankam, vodenje kakovosti, marketing in prodajo kakor tudi za poslovni in tehnološki razvoj. Regionalni avtobusni partnerji – pogosto družinsko vodena podjetja, katerih uspeh so gradile generacije – so odgovorni za dnevno delovanje povezav in voznega parka avtobusov s poudarkom na najvišjem udobju in varnostnih standardih. Tako se podjetniški duh, inovacije in močna blagovna znamka mednarodne mobilnosti združijo z izkušnjami in kakovostjo tradicionalne panoge. Ta edinstveni poslovni model je omogočil, da so zeleni avtobusi po Evropi popeljali že milijone potnikov in ustvarili na tisoče novih delovnih mest v panogi. Več na: www.flixbus.si

 

 

Vprašanja medijev:

Petra Milanović
Senior PR Manager CEE South d.o.o.

Phone    +385 (0)91 1999 034

Mail         petra.milanovic@flixbus.com

Twitter    @FlixBus_HR